Gigyyy bizde 2 ayligiz.. 20 gunlukken bebelaca basladim meme +mama gittik 1. Ayinda 1,5 kilo almisti cuma gunu 2. Ay kilosuna bakilacak bakalim nasil. Bizimde ayni sekil anne sutu yok denecek kadar az sadece sakinlestirici ve ten tene temas icin var.. cogunlukla mamayla gidiyoruz o yuzden benim icin cok onemli bu konu. Cok kararsizim sma ve bebelac arasinda. Gaz artik hep oluyor engellenmiyor malesef