minikoalam merhaba, İncia markasının sinek kovucu losyonundan ben çok memnun kalmıştım. Kendimiz için de kullandık hatta. Hiç ısırılmadık.
Güneş kremi olarakta hala araştırıyorum. Mustela tercih edeceğim sanırım. Geçen sene incia almıştım ama pek memnun kalmadım güneş kreminden.