Oykuaygun Allah sabır versin zor ama geçecek İnşallah ,bizim kız da kolik değil ama farksız sayılmaz gündüzleri hep mızmız arabada uyur ,dışarıya çıkıyoruz hep 🙈sallanmaya bayılıyor ,değişik sesler altında uyuyoruz ,sadece belirli saatlerde ağlama krizleri yok ama gündüz uyku yok , uyumakta istiyor yoksa hircik oluyor kundak yapıp keyif yapmak istiyor öyle sakinlesiyor yoksa basıyor yaygarayi 🙈