Leylaozdrgt bugün gataya gittik normal de alanya da kendi doktorumuz var. Ankaraya ailemizin yanına geldik orda alışmışız biz sormadan herşeyi söylüyorlardı herşeyini kontrol ediyorlardı. Bugün çok sinir oldum resmen tek tek zorla baktırdım kilo bile ölçmediler. Bıngıldagı kapanmış mı diyorum bakıyor kapanmış gibi dedi baş çevresi artıyorsa sıkıntı yok diyor ama ölçmedi e ölçsene kulakları temiz mi diyorum öyle baktı yani resmen zorla yaptı çok sinir oldum o kalabalığa girdigime de bin pişman oldum.