Ikiz bebek doğurdum. Ilk haftalarda beslenme sorunu yüzünden cok kilo kaybetti. Şırınga kasık ile emzirme sonrası mama takviyesi vermeye çalıştık olmadı simdi önce emzirme sonra biberonla anne sütü takviye ediyorum ama sütüm tam denk geliyor fazlası yok yani. Bende artırmak icin aktardan karışık bitki cayı yaptırdım emzirme danışmanı söylemişti (anason, kimyon otu, cemen otu, rezene, ısırgan) ayrica hergün komposto, humana stil tea ve milk tea aldım. Dere otu ve roka, kavurma, kasar, yumurta, et, ozellikle haslama olsun, bestlak damla kullaniyorum. Yulaflı atistirmalik, helva, tahin tüketiyorum. Solgar b12 artiriyor dediler o kaldı denemedigim. Ayrica evde emzirme sonrası pompayla sagiyorum ama hastane tipi daha iyi dediler. Bugün doktor mama yazdı. Anne sütü az kalırsa ardindan mama takviye verecegim biberonla.