Birbebekkkbircicek 38 haftalık hamileyim beyaz sumuksu yapıda çok akıntı gelmiş nişanı böyle olup doğum yapan var mı
Ygtakn Birbebekkkbircicek hayr canım bişan kahverengi sümüksü yapı hani kan koyusu tam kahverengi gibi ama kişiden kişiye de rengi degişiyor kahve tonu olarak
Tosbikhamza Birbebekkkbircicek Benimde öyleydi ama birden ayağa kalktım bir anda geldi lavaboya koştum ne oluyor diye. Sonra idrarımı yaptım kalktım baktım alttan akmaya başladı tekrardan bir şeyler. Ondan sonra anladımki suyum geliyor su dedim yani. Hemen hemşireye yazmıştım sonra hastaneye gittim doğumum başlamıştı. 37+5te doğum yaptım 😊
1kralice Canım ilk adet gününmüş gibi gelen kan parçacığı, sümüğümsü olur ve birkaç defada arkasından pembe pembe gelmeye devam eder
Busra0zturk Birbebekkkbircicek benimki de beyaz renkde sümüksü yapıdaydı 5 gün sonra doğum gerçekleşti
Busracaa Evet sümüksü bir yapı şeffaf su geldiğini sanmıştım ama nişanmış az bir pembe kan da vardı doktorum bir iki gün içinde olur genelde demişti öyle de oldu 38 5 de doğum yaptım
defnesmomm Birbebekkkbircicek sümüksü bir akıntı oluyor, yapış yapış birşey. Baya bol miktarda geliyor, kesin anlarsınız nişan olduğunu. Pembemsi bir kan da gelebilir beraberinde Ben nişan geldikten 3-4 gün sonra doğum yaptım.
Begonvillll Birbebekkkbircicek sümüksü ve biraz katıydı sarımsı renk. İçinde çok hafif kan vardı çok çok az. O gece doğurmuştum
Tatlisannedilekk Birbebekkkbircicek Pembemsi kırmızımsı kanlı sümüksüydü benimki, nişanım geldikten 20-30dk sonra da suyum patlamıştı
Tatlisannedilekk Birbebekkkbircicek 40+1de geldi canım ama günüm dolunca bebekte gelmeyince suni sancı verildi doğum başlatıldı öylelikle geldi nişanım
Jument Birbebekkkbircicek Kahverengi ve sümüksü bir akıntı gelmişti bende.. 2 gün sonra da suyum geldi, hastaneye gittik. Suni sancıyı dayadılar ve 9 saat sonra yavrumu kucağıma aldım. :)
Alyamom3450 Birbebekkkbircicek benim 38+2 de kahverengi sümüksü geldi ama öncesi beyaz akıntı da vardı bekle gör gelmesi yakındır