Banshee Hemen hemen her gün yapmaya çalışırdım. Nöbetçiysem o gün yapamazdım. Evde olduğum günler sabahları daha doğrusu öğlene kadar yapardım. Mutlaka öncesinde yeşil çay kahve tüketirdim. Programları oluyor. Bacak kum saati görüntüsü vs. İlk gün hafifmiş gibi geliyor ama sonraları birkaç video yapıyorsun. Ben karışık giderdim. Temel bir iki videoyu her gün yapardım hem severdim hem de çok ses yapmamak adına yapardım. Çok eğlenerek yaptım ben. ilk zamanlar zor geliyor genelde sakın pes etmeyin. Sonra yapamadığınızda üzülür hale geleceksiniz. Etrafınızdan güzel yorumlar geldikçe yapmak isteyeceksiniz. Riskli hamilelik süreci geçirdim. İnstagramdan takibi vs bıraktım. İçim gidiyordu resmen görüp yapamayınca 😅