Dogabebekkk Ama başka türlü uyumuyor ki.. Ayakta sallamayı denedim ama yatmıyor asla, beşikte sallasam dönüp ayağa kalkıyor, pişpişle falan katiyen uyumaz zaten uyuyan bir bebek değil doğduğundan beri sadece emerek uyuyor artık uyusun da nasıl olursa olsun modundayım mecbur🤷🏻♀️