Merhabalar aslında dijital ateş ölçerle güzel ilerledik fakat ikizlerim 1 yaşlarındalar şuan ve inanılmaz hastalıklı geçmeye başladı kolay ölçen doğru sonuçlu bir şey bakıyorum.
Kulaktan mı ? temassız mı ? Hangisi acaba kullananlar yazarsa sevinirim teşekkürler 🙏
Bir de braun 7 ve 3 serisi arasında kaldım 😓