babyandmom1 1,5 aylık İlk zamanlardan beri doğru düzgün emmediğinden ve uyandırmaya zorlandığım için uyku arası 3 saatte bir mama veriyorum. Siz uyandırıyor musunuz beslenme için?
Oykuaygun babyandmom1 ilk günden beri hiç uyandırmadım. İlk zamanlar 11-12 gibi uyuyup 4-5 gibi kalkıyordu. 2 aylık şimdi 3 saatte bir kalkıyor
qwrt1245 babyandmom1 3 saatte bir altını değiştirdiğim için uyanıyordu zaten ama sonra altını değiştirmeyi bıraktım 2,5 aya kadar 3 saatte bir uykusunda emzirip geri yatırıyordum sonrasında bıraktım o ne zaman uyanırsa o zman emzirdim zaten 3-4 saati geçmeden ağlıyordu o da
Yamanikomm babyandmom1 Hyr doktorum kilosu iui uyandirma o zatennacikinca uyanir.diyor maksimum.4,5 saat sonra acıkıp kalkiyor
Paradiseeeee babyandmom1 yok ben uyandırmıyorum acıkınca kendi kalkıyor ağlıyor zaten 1.5 aylık cebin oğlum da
qwrt1245 babyandmom1 benim kızım da ilk bir buçuk ay biberon alıyordu sonra silikon uca geçtim ondan sonra memeye geçebildim. Mama meme fark etmiyor öyle böyle büyüyorlar. Şimdi sizin için sağmak mama hazırlamak falan zor geliyordur tabi. Ben gece yatmadan yanıma termosla ılık su ve mama koyardım odadan Çıkmadan hemen hazırlayım diye 😓