İyi akşamlar 3 yaşında kızım var fakat yemesi hiç yok,kahvaltıdan nefret eder ne yumurta ne peynir yemez hiçbişey,normalde az da olsa yemek yerdi ama 2 gündür hiç doğru düzgün yemek yemedi sabahtan akşama kadar aç kalsa kalacak acıktım falan demiyo,böyle iştah açıcı şurup veya önerebileceğiniz varsa söyler misiniz lütfen 🙏🏻