Annelerim burda çok post açıldı ama çoğu küçük bebeklerin sünnetiydi diye hatırlıyorum.
Oğlum alerjik olduğundan o konuyla fazlasıyla boğuştuk diye hep öteledim ve şimdi 22 ay 20 günlük oldu.
Benim sorum bu aylarda sünnet yaptıran var mı?
Varsa nasıl yaptırdı?
Doktorlar konuştum 2-6 ya da 3-6 yaş arası önermiyoruz dedi.
Genel anestezi ile yaptırmayı düşündüm vazgeçtim şimdi sadece pipisini uyuşturdu diyelim nasıl olacak büyük olduğu için yatırmakta oldukça zor.
Ve en önemlisi sonrasını merak ediyorum. Neler yaşadınız?Bi diyorum büyüsün kendi istesin olmak bir yandan da şimdi olsun bitsin ve büyüdüğünde hatırlamasın diyorum.
Evet bilgisi olanları bekliyorum.