Hayırlı akşamlar 14 aylık kızım 2 haftadır acayip bir şekilde sinirli hiç bir şekilde mutlu olmuyor bana bakıp bakıp kızıyor ne yapacağımı şaşırıyorum,afalladım sanki kızım gitti yerine başkası geldi ve doğduğundan beride uyku problemimiz var kolik bir bebekti ek gıda da düzgün almıyor hiç yemiyor gibi bir şey.Bizimle aynı durumda olan var mı nasıl başa çıkıyorsunuz ?