Mutluuuumandalina Merhaba anneler bebeğim bu ay sadece 320 gr almış artık korkuyorum hep böyle az alırsa diye böyle olup kilo alımı artan var mı acaba ve ne yapmam lazım çok üzüldüm
Mutluuuumandalina demirboy idrar yolu enfeksiyonuna baktık temiz çıktı çok şükür bol bol emzir dedi bu ay böyle devam edeceğiz hemen mama önermedi çünkü diğer iki ay çok şükür güzel besleniyordu