Kızım çok iştahsızdı. Bu nedenle geçen ay kan değerlerine baktırdım ve çok düşük çıktı(33). Kan ilacı ve vitamin ilacı verdi. Dediği gibi düzenli kullandım. Bugün kontrol için tekrar Kan değerlerine baktırdım. Ama 31 e düşmüş. İnanılmaz moralim bozuldu. Kaka testi vericem yarında. 1 ay içinde yemek yemesi de normale dönmüştü aslında. Neden düşmüş olabilir kızlar. Başına gelen var mı?