Hanımlar oğlum 25 aylık. Konuştuğu kelimeler,: Anne, baba, dede, abi, abla, teyze, baba gitti, abi gitti.,mama,acıyor, patates, merhaba, gel, bitti, kedi, bunları konuşuyor. Ama Komutları çok iyi alıyor maşallah. İşaretle gösteriyor çoğu şeyi. Ben nasıl bu şekilde eğitim vericem? 2 defa denemeye kalktık olmadı. Napabilirim mesela?