Güzel anneler iyi akşamlar..
Benim güzel kızım Derin Ayda’m 6 ay 12 günlük.. Bu zamanlara kadar pek huysuzluğunu bilmem ara sıra meme reddi yaşadım,atak dediğimiz o günleri(ki varsa) minik minik yaşadım ama son 1 haftadır aşırı huysuz, huysuzluğa okeyim bebektir olur diyorum ama kulak ve saç çekiyor sıkıldıkça.. Ve her dakika her şeyden sıkılıyor ağlıyor evi oda oda geziyoruz balkonda oturuyoruz oyuncaklarla oynuyoruz ama etkinliklerimizin sıkılma süresi max 5 dakika 😔 Sizde böyle bir durum yaşadınız mı şu kulak ve saç çekme huyunu nasıl bıraktırabilirim nolur bir fikir verin 😢