4072020 Merhaba herkese bugun 1 yas asımızı olduk. Bebegım hergun gunduz yarım saat uyur baska uyumazdı. Bugun oğlen 2 saat uyudu. Sonra şimdiden aksam 7 den beri uyuyor. Sızce neden boyle uyunırsa gece gec yatar. Napacam bn
Esram54 Aşılar için ağır diyenler var. Belki ondandır🤷♀️ bizimde yarın bakalım inşallah ateş vs yapmaz.🤦♀️