Hanımlar merhaba pandemiden sonra ve bebekten sonra kendini psikolojik olarak kötü hissedenler varmı ben mesela psikolojim bozuldı tek başıma hiçbiryere gidemiyırum korkuyorum ve aynı zamanda tek başıma biryere gitsem panik atağım tutuyor bunu yaşayan atlatan varmı yalnızlıktan korkuyorum neden neden neden anlam veremiyorum emziriyorum diyede ilaç kullanmak istemiyorum lütfen yardım edin desteğe ihtiyacım var nasıl düzelir nasıl atlatılır bilmiyorum