loranba fatma123r düzenini oturmuş bozmayın. geç uyutmak iyi değil uyku hormonları için. ayırca bebeğin erken uyanması da aakınca değil.
Sumeyra87 fatma123r belli olmuyorki bazen kisa uyuyor bazen uzun.uzatabilirsem uzatiyorum kisa olunca.sabah 6 da kalkiyor 8de veya biraz gecince uyuyor.bazen 1 saat bazen 1.30 bazen 45 dk.iyuzden bi duzen kuramadik gitti.
fatma123r Sumeyra87 gün geçtikçe düzelir inşalalh . Biz de küçükken çok sıkıntılar çektik şimdi çok şükür düzeldi ama o kadar çok uyumamıştı dedim acaba biiey mi oldu da o kadar uyuyor
Sumeyra87 fatma123r genelde uyku sayisi azaldikca uykular uzuyor diyorlar ama bakalim ins bizdede oyle olur.nerdeyse 1 ayliktan beri 30.dk uyuyordu bazen 40 bazende 45dk.yeni yeni arada uzun uyuyor gibi.
fatma123r Sumeyra87 evet uyku sayısı düştü birde herhalde büyüldçe yorulmaları da fazla oluyor . Oyuncaklarla sürekli bir hareket halinde ondan galiba
fatma123r ikizbabymom bir iki defa denedim olmadı ama sürekli yapmadım şimdi de vazgeçtim artık uyusun dinlesin
ikizbabymom fatma123r valla bence yapı meselesi benimkiler 10da yatınca da 6.30da ayaktalar kuzenimin oğlu 6 ay küçük o 10 da yatıp 8.30da kalkıyo maşallah