minikoglumm patatesi halka halka doğrayıp üstüne biraz zeytinyağı ve biraz su gezdiriyorum kapağı kapalı şekilde tavada küçük gözde kısık ateşte pişiyor. Arada kontrol ediyorum yanmasın diye. Suyu çekip pişmemişse su ekliyorum çok az daha. Pişince de biraz kimyon ve karabiber ekliyorum lezzet versin diye.
Domatesi ben de alerjik diye vermemiştim ama son bir haftadır veriyorum alerjik bir durum olmadı ve sevdi şükür. Benim oğlum çabuk sıkılıyor. İki gün aynı şeyi yapsam üçüncü gün ağzını kapatıyor