Kokina35 hayır 6 aylık olmasına 1 hafta kala ek gıdaya başladık doktor önerisiyle, o zamana kadar hiç bişey vermedim. Ha sadece sarılık olduğu dönem çok az pekmez sulandırıp çay kaşığıyla vermiştim, bi de gazı kesilsin diye 2 defa kimyon çayı yapmıştım. yalan olmasın 😅 onun dışında kimselere de karıştırmadım annem yoğurt peynir bişeyler vermek istedi, hayır verme dedim 😑
Yani 3 aylık bebe reçel yese ne yararı olcak ki hiç yemesin, karpuz tatsa ne faydası olcak acaba 🤔
Bir bebeğin yediğine sadece annesi babası karar verebilir 3.kişiler üzerine vazife olmayan şeylere ne karışıyolar anlamıyorum 🤷🏻♀️