bozobeydrk Musam aslında bunu bebeğiniz belirler. Huysuzlandığında bir defa fazlalaştırın içiyorsa o şekilde devam edersiniz.
Ohaezgi Musam ben ayına göre gitmiyorum içebildiğine göre gidiyorum baktım bitince ağlıyo bi 30 cc daha yapıyoruö içiyosa artık fazla yapıyorum bi sonrakinde