hunilimomm Moral bozmayın ilk günler gayet normal, sakince anlatin sürekli tuvalette oyalanmasini sağlayın bi sekilde. Çocuğunuza bağlı olarak 1 hafta 10 gün içerisinde oturur belki daha erken biz 19 aylıkken 1 haftada tamamladık ilk günler sizinki gibiydi hatta 4 5 ve 6.gunler inat etti ağladı vs ama zorlamadan oyalayarak sürekli anlattım. 8.gün mis gibi uyandık sanirim 1.5 Ay olucak öğrendikten sonra 3 4 kere kaçırmıştir o da oyun oynarken ya da gülerken. İnanın erken değil büyüdükçe daha cok inat yapicak çünkü. Kesinlikle pes etmeyin sadece çok sık götürmeyin gözlemleyin cisini yapmadan önce mutlaka sinyali verir(duraksamadan, ayaklarınıaçmak vs gibi )o sinyale göre götürün çünkü siz goturdugunde değil, kendi tuvaleti geldiğinde gitmesi gerektiğini öğrensin.