123huma Kızım doğuştan göz kapaklarında kızarıkla doğdu 3 aylık oldu ama hala geçmedi sizlerin başınıza gelen varmı cildiyeye götürücem ama sıra bulamdım ama çok kafama takılıyor aşağıya resmini koyuyorum
Seyma_29_ 123huma geçiçi olduğunu düşünüyorum ama her bebek bir değil tabikide. Kızımda vardı halada ara ara çıkıyor ama sonra kendiliğinden geçiyor.
Damalakkoo 123huma aynısı bizde de vardı ama geçti doğduğu gün doktora sormuştum iz mi acaba diye hayır geçici demişti gerçekten geçti şuan 6 aylık
dontsleppyunhappy 123huma bizim kız egzamalı, ben hep ona bağlıyordum. Bazen arada çıkar. Bende göz kapaklarına da sürerim nemlendirici sinden. Kaşıyor çünkü.
123huma Damalakkoo bizede geçici dediler ama geçmeyince korktum birde sık yıkanıyor şimdi sanki kuruyor daha çok kızarıyor
123huma dontsleppyunhappy hangi nemlendiriciyi sürüyorsunuz acaba göz kapağı olduğu için sürmeye korkuyorum
dontsleppyunhappy 123huma mustela stelatopia kullanırken onu sürüyordum. Şimdi bioderma atoderm kullanıyorum. Elime bir damla alıp elimde eritip oyle sürüyorum. Gözüne kaçmasın diye. Gidiyor kızarıklık iyi geliyor bize
Seyma_29_ Gulsenck aynen birde bebekler hassas zaten istisnalar hariç çoğu rahatsızlıklar gelip geçici oluyor
Sedauznr 123huma Bizimde var dogum lekesi diye adlandırıyorm ben :)) büyüdükçe geçti, suan 18 aylik aglayinca yine kizariyo ama disinda görünmüyor bence endiselenmeyin :)
dontsleppyunhappy 123huma dene bence, nemlendir, belki kurur dökülür kaşınır o ihtimale karşı olursun hem. Geçmiş olsun canım