Anne karnındaki dar ortama alışık oldukları için dünyaya geldiklerinde bu tür irkilmeler çok oluyormuş ve normalmiş, bir yerde okumuştum. Hava sıcak olmasa yarım kundak yapın derdim ama o bile sıkabilir bu sıcakta. Endişelenmeyin büyüdükçe geçiyor o korkuları, irkilmeleri.