Kizlar merhaba 🌼 ben bebegim ilk dogdugunda unibabu sivi kullandim. ama sonra makinamda sivi deterjana uygun degimis gibi geldi deterjani döküyorum lap gidiyor (lg kullaniyorum) bu yuzden daline dondum. Ama yani bilmiyorum sanki leke cikartmiyor bide makinanin deterjan bolumde boyle topak topak birikip kaliyor 🙄 sizler neler kullaniyorsunuz? Boyle sorunlar yasadinizmi