Elifnisaaaa Arkadaşlar bebeğim 2 aylık ayağımda sallıyorum ama artık uykuya direniyo uyumuyo uykusu olduğu halde, akşam ediyrz resmen çok zor uyuyo bazen siz nasıl uyutuyorsunuz fikir verir misiniz?
Elisa- Elifnisaaaa beşiğine koyuyorum , emziğini veriyorum , gözünü bi şeyle kapatıyorum yan yatırıyorum uyuyor
barbiee Elifnisaaaa salincak kurdum ben tavandan kancalı eski tip salincaklardan gece emzirip yatırıyorum sallıyorum uyuyo veyada yatarak emziriyorum yanımda
simaysmother Elifnisaaaa yanına uzanıyorum, pış pış yaparak saçlarını okşayarak uyutuyorum, sessiz ve karanlık ortam yaratıyorum gece gündüz dahil. biraz uzun sürüyor ama ortalama yarım saatte uyuyor.
Lalins Kendim koltuğa oturuyorum bebeğimi uzerime koyuyorum yatiş şeklinde yani sirti uzerimde ve o şekilde kendim sallaniyorum ayaklarimla kendimi ittiriyorum 5 dk uyuyor… veya bebek arabasinin içine koyuyorum oyle uyutuyorum
R3232 Elifnisaaaa ben dogudundan beri youtube da iki tane uyku duasi belirledim onlari acinca uyku zamani oldugunu anliyor su anda 9 aylik ve ayni devam. Arada direniyor haliyle uyumicam diye ama sonunda uyuyor.