Hamsicikk klima Toshiba shorai. Özelliklerine bakın isterseniz. Birçok konuda tek.videolarında daha detaylı anlarsınız ama mesela normalde başka klşmalarda ilk açıldığında koku oluyor ya. Bunda olmuyor. Çünkü çalışırken kendi içindeki filtreleri ıslanıyormuş. Bu kapandıktan sonra da çalışmaya devam edip kendisini temizliyor. Nemli kalmıyor Bakteri üretmiyor koku olmuyor.bu özellik dünyada sadece bu cihazda varmış. Normal filtrelerin dışında ekstra filtreler de varmış. Bu havadaki mikrobu öldüren falan.içerideki havayı döndürmüyor sürekli temiz hava Veriyor. Isıtması sogutması zaten diyecek bişey yok. Eve gelen bu klimanın markası ne diye hep sormuşlardır. Fiyatı da öyle faiş degil. Geçen yıl haziran ayında aldık. 8500 e almıştık. Tavsiye ederim