Anneler bebeğim 1 ay 11 günlük son 2 günden beri maşallah gündüzleri emziriyorım hemen uyuyor daha sakin,uykusu arttı,az emiyor beni gibi sizce bi sorun mu var canlar? Fazla uyumaya başlaması ve daha sakin olması neyle ilgili acaba?sizde de böyle oldu mu