Burcu35 Necla61 instagramda bebek nevresim diye bir sayfada yaptırmıştım. Çokta memnun kaldım kumaş kalitesi güzeldi. 2.5 yıl oldu örtüsünü hala kullanıyorum
Burcu35 Necla61 Evet ‘bebek nevresim’ 😊 0-1 sanırım takımları ama sorarsınız siz. Nakışı, kumaşı çok güzeldi 😊