Tugcerylmzkerem Miniminimini Ayağını gıdıklamak altını açmak burnuyla oynamak bunlar en işe yarayanlardi iki bebegimde de
Rabiia Miniminimini benimkide ne gıdıklama ne alt degıstırme ise yaramadı en son biberonu sokup cekiyodum direk uyanıyordu meme sanıp
Gmzttt Maşallahh bizimki de o zamanlar uyuyordu sarılık zamanını geçirmiş korkmayın acıkınca uyanır bence. En azından bizim doktorumuz böyle demişti ben iki saatte bir besleyebildiğimi hatırlamıyorum hiç
Ardenikooo Miniminimini tamamen üstünü soy giydir canım ama çok kibar yapma yani ben kiyamiyodum hızlı hızlı değiştirmeye doktorda böyle devistirisen uyanmaz tabi diyodu😂 şimdi çok uyuyo diye geliyonuz bı kaç ay sonra hocam uyumuyo diceniz demişti doğruymuş🤦🏻♀️😂😂😂
Bebegimm1 Miniminimini bana doktor 1.ayindan sonra saat tutmana gerek yok dedi sarilik olmadigi icin kilo alimida iyi oldugu icin beslemene gerek yok dedi acıkınca kendisi uyaniyordu yani bebeginiz acıktiginda uyanır🌸
Nene123 Miniminimini bebeğim 25 günlük ben uyandırmıyorum o uyanır acıkınca sarılık yoksa uyandırmayın