Asilturk Hifa_0539 geneli 25 derece altıdır cok günes almayan bir ortamda tutabılırsnz ben yatak odamda tutuyorum mesela
Zinnureyn 🌸 Kuzum benim güneş görmeyen, geniş bir çekmecem var. Sıralı düzenli birsekilde orda muhafaza ediyorum..Hicbir sorunda olmadı.. Ki buzdolabında saklanıcak olsaydı, eczanelerde de buzdolabı olurdu ve orda saklanırdı diye düsünüyorum ☺️🌸
irva Hifa_0539 Yatak odam serin oluyor camı balkon kapısını kapamam oranın hiç.Orada tutuyorum o yüzden.