Kizlar 2 hafta önce brezilya fönü yaptırdım (sozde)önce saçımı yıkadıktan.sonra ıslakken krem gibi birsey sürüp kuruttular ardından düzleştirici ile düzeltiler.cikarkende kuruturken yukarıdan aşağıya doğru kurut dediler.bende dediklerini aynen uyguluyorum fakat saçımda pek bir değişiklik yok öndeki kucuk saçlar yine kıvırcık.sanki duzlestirmeden önce üstünden bi geçeriz ya öyle duruyor saçlarım.yani eskisi gibi cok uğraşıyorum yine.bugun kiz kardeşim keratin bakımı yaptırdı ayni işlemler onada yapılmış,o 120 tl b4n 550 tl verdim.sirf iyi olsun birdaha uğraştım diye beni brezilya fonuyle ilgili bilgilendirirmisiniz lütfen