Bebeğim 2. Haftada meme emmeyi bıraktı. Asla almadı sürekli huysuzlanıp kafasını çekio ağlıyordu. Mecbur biberon ile verdim. Şuan 2. Aya yaklaştık sağıp biberon ile veriyorum. Ama 2-3 haftadır biberon ile de içerken ıkınma kızarma ağlama halleri var. Gazdan mı acaba, çünkü gaz damlası da kullanıyoruz gazlı bir bebek diye, yoksa biberon reddi mi olacak. Aynı şeyi yaşayan var mı acaba?