Wanderlust E bebekte dörtlü satılan süt-mama kabı aldım. Sağdığım sütleri onlara koyuyorum. Buzdolabına koyuyorum. (3 gün kullanılabiliyor malum) Birinden içirdim diyelim dibinde az kaldıysa onu diğerine ekleme yapıyorum bişey olmuyor. Gün içerisinde sağdığım tüm sütleri bazen onlara koyuyorum fazla gelenleri buzluğa atıyorum.