Herkese merhaba, 1 yaşında bebeğim var bugün damağının ortalarına doğru beyaz sert ve etrafı kızarık bir çıkıntı gördüm. Doktorumuz bir ay gözlemlemeyi önerdi ama çok aklıma takıldı. Biraz araştırdım diş kisti olabileceğini düşünüyorum böyle bir şey yaşayan var mı kendiliğinden geçebileceği yazıyoru umarım önemsiz birşeydir