0znur Her bebek gibi kusuyordu fakat, bugün sabahtan beri sürekli kusuyor, hem çökelek gibi hem de süt. Hala da aynı. Neden oldu birden bire, doktora götürmeli miyim? Düzelir mi?
Sevdamavi 0znur fışkırmaysa reflü değilse normal gazı tam cıkmıyorsa gaz sıkıştırır kusar ateşi felan yok değil mi
Kubra4745 0znur aynen benim bebeğim de 3. Ayın içindeyiz dün akşam kesintisiz peynir kesiği gibi kusup durdu normal diyorlar neden olduğunu anlamıyorum bende doktora gidince bir baktıracağım nedendir
0znur Bebelac thickener mama var evde versem mi (anne sütü kıvam artırıcı) ama sadece sütü değil. Çökelek gibi de çok kusuyor
0znur Kubra4745 ben bugün gittim kan ve idrar aldilar. Crp’si birax yüksek çıktı. Bir şurup verdi bugün kullan yarın tekrar bakalim dedi. İshal oldu mu olmadiysa olucak dedi, dün oluyordu zaten.
0znur Kubra4745 Kusma. Anidem çok fazla kusmaya başladı. Doktorun dediği gibi şuan ishal de oluyor. İshal olarak atacak dedi. Maflor damla verdi birde toz şurup
Gizembickici 0znur bizde bugun boyleydik 4 ayligiz. Doktora yazmis cevap alamamistim. 5 6 kere kustu bugun refluymus gibi. 2 kere de ishal seklinde yapti kakasini. Yarin devam ederse ben de gotureyim olmadi🥺