sevgidolu_ailem detaylıca anlatayım o zaman kendi uyguladığım şekilde. ☺️ Ben 8.ayda başladım şu an 13 aylık. İlk zamanlar eliyle ağzına götürmekte zorlanıyordu elini destekliyordum. Kendi başına yemeyi tam bilmediği için ben de bazen kaşıkla bazen kendi elimle yediriyordum. Bazen avucuma koyup işaret ediyordum yemesi için. Ya parmağıyla alıyordu ya da direkt ağzıyla. Tabii ki her yanı yemek oluyordu, etrafa döküyordu, bunları hala yapıyor ama zamanla azalıyor. İlk zamanlar direkt yere dökerken şimdi doyduktan sonra döküyor, oynuyor. Mesela sebze yemeği yaptınız diyelim. Sebzesinden mesela patates yiyebileceği boyutta önüne koyun. Köfte olur, tavuk olur, et olur ya da meyve. Yiyebileceği porsiyonu bitiremediyse siz de arada takviye yapın. Zamanla kendi yiyeceği miktar artacaktır. Kendini beslemeyi öğrenecek. Emin olun öyle daha çok seviyorlar. Yemek yedirmek işkenceye dönüşmüyor. Ama dediğim gibi biraz zaman gerek, sabırlı olun.