Eveett kızlarrr önerilerinizi bekliyorum, 10 yıldır çalışan bir bayan olarak ve 5 aylık bir yaramaz annesi olarak napacağımı şaşırmış durumdayım🤦♀️😅 şu anda ücretsiz izindeyim ve iznimin bitmesine az kaldı, özel sektörde masa başı bir işim var fakat stresli ve çok yorucu . Çok memnun değilim işimden fakat bir yanımda çalış diyor, ama bebeğimi bırakıp işe dönmek çok zor geliyor, açıkçası 10 yıldan sonra evde durmakta çok tatlı geldi şimdilik( ileride sıkılır mıyım bilemem ama) çocuğuma annem bakarım diyor ama ben nasıl onu bırakırd çalışırım bilmiyorum, sizde çalışmak mı yoksa ev hanımlığı mı? Ne dersiniz?