Civikcivciv Selamlar 🌸 10 günlük kızıma doktorumuz her gün 6 damla bi-bac D3 önerdi. Kaşıkla vermeyin, dedi. Ama damlatamıyoruz ağzına. Şişesi bi garip,damlalığı da yok. kullananlar heeelp 😊 nasıl kullanıyorsunuz?