Mtalha şimdi çocuk ya ne bileyim ben olsaydım il fark etmez başka hekimlere de gösterirdim. Hemen kötüyü düşünmeyin. Ben çok taş düşürdüm. Hepsi küçük boyutlardaydı. Bunun için sürekli giderdim doktora. Son düşürdüğüm taş 4cm Di. O zaman da bende diyet kliniginde çalışıyorum. Çalıştığım doktor gittigim doktorla arkadaş. Bana hep derdi gidince söyle ben aydının asistanıyım diye derdi. Bende sevmem öyle şeyleri söylemezdim. Son taşa doktor bu kırılmaz düşmez de kesin ameliyat dedi. Korkuyorum ya istemiyorum belki düşer dedim. Olmaz öyle şey demişti. Sonra söyledim aydının asistanıyım diye. Baştan söyleseydin ya Tamam o zaman ameliyat yapmıyoruz demişti. Ameliyat riskli ve gerçekten son çare degilmiş. Kendilerinin kolayına geliyormuş. Öyle şeyler söylemişlerdi. Bakma sen doktorlar herkese ameliyat endoskopi heer cerrahi işlemi söylüyor ama kendilerinden olana yapmıyorlar. O düşmez dedigi taş da biz fark etmeden düştü gitti yani.Şimdi sana ne söylesem yanlış olur. Bebegin çok küçük.Şahsen benim çocugumda böyle bir durum olsaydı birçok yere gösterirdim. Ameliyatı en son düşünürdüm. Fikir ya nefrolojiyle kalma. Çocuk cerrahına danış ürolojiye danış.