Ben de 9 günlük lohusayım, göğsüm yara oldu çatladı, doktor 20’şer dakika emzir dedi ama bebe 20 dakikadan fazla kalmak istiyor, o orda uyumak istiyor, emerken beni kokluyor, kokumu içine çekiyor, saat tuttum bugün, 20 dakika sonra çektim ellerini yemeğe başladı, ağladı, memeye alıştı kokuna alıştı eyvah yapışık yaşayacak sana diyor bakıcı kadın, yahu 9 günlük 9! Bebe 9 gün önce çıkmış karnımdan, tek bildiği anasının memesi, koynu. Bende sizin gibiyim aynı. Ama oturacak bir düzen ya, hayatımız gecelikle bebeleri emzirmekle geçmeyecek herhalde