Ozlem_crpn 10 aylık bebeğin var alıştırmak suluk wee baby almıştım uzun uçlu uç kısmında yana doğru kesik var ve tutmak istemiyor böyle birşey yaşadınız mı ? Siz neler kullandınız ?
bozobeydrk Ozlem_crpn benimde wee babyden hiç içemedi. Biz küçüğüz ama aventin alıştırma bardağından daha iyi içiyor
3children1mom Ozlem_crpn Wee minik suluk hem biberon olandan. Biraz büyüyünce pipetli olanindan kullandım ☺️
Gurbe Ozlem_crpn avent ve nuk u almıştım alıştırma bardağı hiç içemedi. En son avent pipetli suluk aldım çok güzel içiyor 10 aylık
Beyzza Ozlem_crpn wee baby kullandım 4farklı biraz eskidikçe değiştirip yine ondan aldım 2 tane de pipetli onlarda baby plus sanırım suluk olarak kullandım memnun kaldığım ve sık değiştirdiğim için pahalı olanlardan almadım hiç