İyi günler
Geçtiğimiz Eylül ayında bebeğimde kalp atışı olmaması sebebiyle 2. Kez kürtaj olmak zorunda kaldım. Ondan beri omurilik kemiğimde ağrı var. Şu anda da 30 haftalık gebeyim ve beni aşırı rahatsız ediyor. Aynı durumu yaşayan varsa bilgi almak istiyorum