Ayca2021 HappyKids bebegim 4 aylik olnak uzere munkun oldugunca masal kitabi okumaya calisiyorum dinliyor resimlere bakiyor elliyor. Kendi okudugum kitani d yuksek sesle okuyorum ona.
nlnarsln HappyKids Bebeğim 5 aylık olmak üzere mutlaka her gün 2-3 kere falan okuyoruz. 2 haftadan itibaren okumaya başladım. Öncelikle kendi okuduğum kitabı sesli okumaya başladım birlikte bir roman bitirdik 😂 Kendi kitabımı okurken sakinleşiyor uykusu geliyordu, muhtemelen masal kitaplarından daha uzun süre okuduğum içindi. Baktım hoşuna gidiyor ona uygun masal kitapları aldım. Şu anda daha çok resimli kitaplardan hoşlanıyor resimlerine bakmak onu çok heyecanlandırıyor. Sıkıldığı zaman bırakıyorum okumayı ya da hala heyecanı devam ediyorsa ben de okumaya devam ediyorum belirli bir süre okumuyorum yani. Evet tutabildiği boyuttaki kitapları ağzına götürmek istiyor izin veriyorum sonuçta böyle tabıyacağına inanıyorum. Biz akşamları uyku rutinimizi de şekilde oluşturduk önce emziriyorum sonra yatağına koyuyorum yatağını ufak ufak sallarken “İyi Uykular Arkadaşlar” masal kitabımızı okuyoruz her gün. Birinci turda uyumazsa ikinci turda mutlaka uyuyor. Böylece uykuya geçme serüvenimiz 5 bilemediniz 10 dakika sürüyor. Bu arada geçen hafta ilk defa kızımla d&r a girdik. Sesli hareketli kitaplar bölümü favori mekanımız oldu bildiğiniz mızmız bir anındaylen birden modu değişti bir sürü kitap inceledik, dokunduk, seslerini dinledik. Hoşuna gidenlerin hepsinin fotoğrafını çekip idefixten sipariş verdim 😬 Bu arada ben kendim için storytel uygulamasını çok kullanıyorum. Her gün mutlaka kitap dinlemeye çalışıyorum. Tabii ki kızım da benimle beraber dinliyor 😍 biraz uzun oldu ama bizim kitap okuma adına yaptığımız şeyler bunlar 🤗
Simay21 HappyKids şuan 2 ay 21günlük henüz başlamadım ama 3. Aydan sonra başlarım sanırım kitap okunmasını önemsiyorum ❤️
F-Betul Simay21 Isırmalık kitap diye geçiyor, hareketli kitaplar aynen bu isimle geçiyor iş bankası yayınları.
nilesselin Selin yirtsin gic onemli degil.. bi oyuncak aliyoruz 100lira tutuyo.. yeterki kitapla ilgilensin.. yirtiyor diye vazgecmeyin benimkide yirtiyor :)
Albunea HappyKids nilesselin nilesselin nasıl başlarsa öyle gider. Kitaplara iyi bakması gerektiğini bebeklikten öğreniyorlar
Balkizlarim azra1616 cogunukla masal kitaplari oluyor kokulu kitaplarda var ve 3 boyutlu olanlar da ilgi cekiyor 🥰🤗
Papatya03 Selin bizlere annelerimiz kitap okumamış ama bende kardeşimde kitap kurduyuz yani illa 3 aylıkken başlamak gerekmez bence ama genede dil haznesi açısından faydalı olabilir
tosbilitostos HappyKids ben bi araştırma yapmamıştım ama kendim 6. Ayda başlayacaktım. Ve doğru bi karsr vermişim. Öğretmenim ünide derslerimizde gelişim derside vardı bebeklikten yaşlılığa kadar. Ordan çıkardığım bir sonuçtu öncesinde şarkı ninni tekerlemeye başladım 4 ay 5 günlük oğlum.
Mne12 Buuseg Dil gelişimi için, dikkatini bir noktaya yoğunlaştırması açısından okumak önemli. Erken olabilir ama eminim ki katkısını göreceksiniz. Kitap okumasanız bile anlatın sürekli. Oyuncakları ile ilgili konuşun, gün içinde yaşadıklarınız üzerine konuşun. Ona, onu ne kadar sevdiğinizi anlatın. Konuşurken arada temas etmenizi de öneririm. Derinin de hafızası varmış.
Mne12 Meşe palamudu serisini öneririm. Kalın sayfalar. Görsel karışık değil yazısı az. Ve bir kitap üzerinden gidin. Bir sürü farklı kitap okumayın. Görsellere zaman içerisinde verdiği farklı tepkileri gözlemleyebilmek için.
Mne12 Okuma alışkanlığı; okul öncesi dönemde, ailenin rutini ise kazandırılıyor. İlkokulda sadece öğretmen yönlendirmesi ile çok çok az sayıda çocuk bunu alışkanlığa dönüştürüyor. O da aile öğretmenin yönlendirmelerine açık olduğunda.
11866380 HappyKids bende okuyorum ve erken konuşmasına katkı sağladığını düşünüyorum.bebeğim 8 aylık.anne, baba,mama ,nene, dede,ver, gel,eda,merve gibi kelimeleri kullanıyor 💜
File351047 HappyKids 4 aylık iken kitap okumaya başlamıştım şuan 18 aylık sabah kahvaltısını yaptı mı hemen kitapları getirir inşallah okuruz gün içinde 2-3 defa okuyoruz