Merhaba sevgili anneler kizim 14.5 aylik dr kontrolune gittik 11 kilo saglikli sukur gece en az 10 kere emmeye kalkiyor gunduz zaten sayamiyorum bile okadar fazlaki dr gunde 2 kere emmesi gerekiyor dedi yemesi nekadar guzel olursa olsun bukadar emmemeli dedi memeyi taamamen kes dedi yeterli vitamin almasi icin kafam cok karisik napicagimi bilmiyorum bu arada sadece b12 eksikligi var oda senden geciyor dedi dr ben nasil biraktiricam aramizdaki bağ zedelenmeden vicdanim el vermiyor siz olsaniz ne yapardiniz?