Merhaba kızlar oğlum 10 aylik oldu 7 aydır sut diyeti yapıyorum halen geçmedi daha doğrusu bu seferde laktoz alerjisine dönüştü
Alerjisi yok sayıp her şeyi yiyip içen annelerimiz var mi aramızda bana bunu yap zamanla alışır diyorlar sevmediği biseyi yemeye başladıktan bir süre sonra sevmeye baslamasi gibi düşün diyorlar korkuyorum tavsiyeleriniz nelerdir ??