Yamanikomm 
Hassas kantarım var benim. Köfte için kullanacağım kıymadan tutun da, uçağa binmeden evvel yanımda götüreceğim valize kadar pek çok şeyi tartmak için kullandığım dijital bir kantar 😂😂 sağdaki fotoda elimde tutuyorum. Annemin fikriydi bebekleri torbaya koyduk öyle ölçtük 😂 4-5 aylık olduklarında torbayı yırtmıştı biri hahah, içine işedikleri bile oluyordu çünkü banyodan hemen önce çıplakken tartıyorduk (elbette mutlaka bebek kıyafetleri ile yıkanıyordu torbamız)