Merimexx Denizuznl ben içiyordum herkeste oluyormu bilmiyorum ama bende etkisi kötü oldu reflüye sebep oldu gibi birşey içtiğini kustu içtiğini kustu sanırım tadı kötü geliyordu.sonra kusmamasi için reflü maması kullanmaya başladık katı mama onu içince de emmeyi azalttı hatta bıraktı malesef…
Bkttduha Denizuznl beeen 1 günde yarım paket içiyorum kusma gibi bi problemi yokk hiç olmadı da şu an 3 aylık
Busramusti Merimexx malesef derken sigarayı bırakmayıp öyle emzirmeye devam etmişsiniz çocuk helak olmuş memeyi bırakmış bide malesef diyorsunuz tercih meselesidir ama yazık yani..
Denizuznl İçenlere sorum olucak aktif içiyorsanız ve emziriyorsanız kusma gibi bir sorununuz varmı ? Yoksa normal herşey yolundamı?
Merimexx Denizuznl benim oğlum Aşırı kusuyordu ilk baslarda sürekli emdiği için kilo alımında problem olmadı amaemme aralığı uzamaya başlayınca kilo alımı durma noktasına geldi kusmadan dolayı..
Merimexx Denizuznl şuan reflü maması kullanıyoruz biberona alışınca emmeyi de bıraktı çok şükür kusmuyor ama artık emmiyo….
3children1mom Denizuznl Ben büyük kızımda içmedim yeni başlamıştım. 2 . De hamilelikte bunlantim 9 ay sürdü içmedim Emzirirken geri başladım. De hamilelikte 9 ay yine bunlantim oldu ama emzirirken yine başladım 😑
Busraata Denizuznl ben içiyordum bir sıkıntı da çıkmadı çok şükür kusması oldu ama sigara içmiyorkende kusuyordu mamadandı emmeye başladı kusma kesildi günde 2-3tane fazlasını içmemeye çalıştım
Merimexx Denizuznl Reflü maması verdi doktor koyu kıvamlı olduğu için kusmasini engelliyor . Doktor kontrolünde alınması gereken bir mama kıvamı koyu ildugu için kabızlik olabilir
Betull0634 Denizuznl bende iciyorum ilk 1 ay emdi hem emzirip hem mama verdim cunku tek gogus emdi ve sütüm azdi 16 gun yogun bakimda yatti orda biberona alisinca memeyi fazla emmedi bende mama verdikce iyice birakti memeyi simdi mama ile besleniyor beni gunde 2 yada 3 kere emiyor oda yalanci meme niyetine 2 3 dk 😏
Merimexx Busramusti çocuğun emmeyi bırakma sebebi sigara değildi biberona alismasiydi evet bı hata yaptım doktorbana sigaradan demedi kusmasinin sebebini fakat ben sigaradan olduğunu düşünüyorum ve kendimi yeterince sucluyorum çocuk helak oldu vs diyip daha da üzerime gelme sebebiniz nedir ayrıca oğlum 33+5te doğdu 25 gün ayrı kaldık hamile iken bıraktığım sigaraya o süreçte başlamış bulundum bilmeden yargilamayin
Adayildiz Denizuznl ben içiyorum ama ek gıdaya geçtikten sonra başladım bekledim yani tam anlamıyla yemek yemeye başladığında başladım ,8 9 aylık felabdi emzirip iciyosun bı sonraki öğünü yemek oluyordu bidahaki emmesine ,4 saat geçmiş oluyordu yani